Tin mới nhất

Menu

Chia Sẻ Khóa Học Red Hat Certified System Administrator (RHCSA) [Khóa 9791 A]


Tìm hiểu kiến ​​thức cơ bản về CentOS và Red Hat Linux! Chuẩn bị và vượt qua kỳ thi quản trị hệ thống được chứng nhận của Red Hat (RHCSA)!

Bạn sẽ học về: 

  • Learn the basics of CentOS and Red Hat Linux fast!
  • Get questions answered about CentOS, Red Hat Linux, and the RHCSA.
  • Find work on Upwork and other freelancing websites at $15 to $35+ per hour using the skills you learn in this course!
  • Pass the RedHat Certified System Administrator (RHCSA) exam.
  • Understand the basic functions of the Red Hat Linux operating system.
  • Create a Red Hat virtual machine on a Windows computer.
  • Dual boot Red Hat and another operating system.
  • Feel comfortable in the Linux graphical user interface (GUI) .
  • Know how to use the Yum packet manager and the Rpm package manager.

KHÓA HỌC HỖ TRỢ VIETSUB VÀ ENGSUB



Chia sẽ bài viết lên:

Nhà Sách Tin Học

Chào mừng các bạn đến với Blog Nhà Sách Tin Học. Thông qua Blog này mình muốn chia sẻ đến các bạn những kiến thức về tin học, các tài liệu hay giáo trình mà mình có hoặc siêu tầm được... Mình rất mong được sự ủng hộ nhiệt tình của các bạn bằng cách comment bài viết, chia sẻ bài viết hoặc liên hệ với mình qua blog này! Mình xin cảm ơn!

No Comment to " Chia Sẻ Khóa Học Red Hat Certified System Administrator (RHCSA) [Khóa 9791 A] "

  • To add an Emoticons Show Icons
  • To add code Use [pre]code here[/pre]
  • To add an Image Use [img]IMAGE-URL-HERE[/img]
  • To add Youtube video just paste a video link like http://www.youtube.com/watch?v=0x_gnfpL3RM